Advertisement

Main Ad

Ε.Κ.Ε. - Henkel - My market


Συνεχίζεται η δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης 
από τη Henkel και τα My market: Πρόληψη, Μαζί κάνουμε τη Διαφορά!


Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel και τα καταστήματα
My market, συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις γυναίκες για την πρόληψη
και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού.

Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel και η ελληνική αλυσίδα σουπερμάρκετ My market,
με αφορμή τον Οκτώβριο που είναι ο Μήνας κατά του Καρκίνου του Μαστού,
συνεχίζουν από τις 16 έως τις 29 Οκτωβρίου να υποστηρίζουν το έργο του
Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Στόχος-Πρόληψη», για την ενημέρωση,
ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του κοινού, ως προς τη σημασία της πρόληψης και
έγκαιρης διάγνωσης.  


Ηenkel και My market μέσω της ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη», προσέφεραν σε περισσότερες από
900 γυναίκες δωρεάν προληπτικές ιατρικές εξετάσεις στο Περίπτερο Κλινικού Ελέγχου
του Μαστού στο Αττικό Μετρό Συντάγματος. 
Παράλληλα, μέσω του microsite «Πρόληψη, Μαζί κάνουμε τη διαφορά!»,
στην ιστοσελίδα των My market, 30 τυχερές συμμετέχουσες θα έχουν την ευκαιρία να
κερδίσουν από ένα κολιέ του "Στόχου", αφού απαντήσουν σε μια ερώτηση σχετικά με τη δράση
του φορέα. 
Αξίζει να σημειώσουμε ότι με την υποστήριξη της Henkel και των My market,
η ΜΚΟ «Στόχος» μέχρι και σήμερα, έχει επιτύχει κατά τη διάρκεια των μηνών
Μαρτίου -Μαΐου 2019 την υλοποίηση δωρεάν κλινικών ελέγχων μαστού σε 400 γυναίκες
στους Δήμους Ταύρου, Μοσχάτου, Νίκαιας, Αγ. Ι. Ρέντη, Μενιδίου, Π. Φαλήρου & Αλίμου. 
Μάθετε περισσότερα στα www.ftbc.gr και www.mymarket.gr


Πληροφορίες για την Μ.Κ.Ο «Στόχος-Πρόληψη»

Ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός «Στόχος-Πρόληψη» έχει διανύσει μια επιτυχημένη διαδρομή
στην Ελλάδα τα τελευταία 18 χρόνια και έχει επηρεάσει σημαντικά την κοινή γνώμη,
ώστε να μιλάει ανοιχτά για την ασθένεια του καρκίνου του μαστού. Μέσα από τις δράσεις του,
9.000 γυναίκες έχουν κάνει δωρεάν κλινικό έλεγχο μαστού και 25.000 γυναίκες έχουν λάβει
δωρεάν την εξέταση της μαστογραφίας.