Advertisement

Main Ad

Smoothie για καλό ύπνο!

thehealthy.com

Μια πολύ εύκολη συνταγή με συστατικά πλούσια σε μαγνήσιο που σας χαλαρώνει, ηρεμεί το νευρικό σας σύστημα και
ενεργοποιεί τους νευροδιαβιβαστές για τη ρύθμιση της ομαλής λειτουργίας του ύπνου.

Η συνταγή του, ακολουθεί:

1 φλυτζάνι γάλα αμυγδάλου ή γάλα σόγιας
1 μπανάνα
1 κουταλιά βούτυρο αμυγδάλου (υπάρχει στην αγορά)

Η εκτέλεσή του:

Χτυπάτε και τα 3 υλικά σε μπλέντερ μέχρι να σχηματίσουν ένα μείγμα σαν και αυτό των smoothies.

Αν προτιμάτε το smoothie σας δροσερό, προσθέστε απλά ένα παγάκι στα συστατικά που θα τοποθετήσετε στο μπλέντερ.

Καλή σας επιτυχία και ...όνειρα γλυκά!