Advertisement

Main Ad

Smoothie για τόνωση του ανοσοποιητικού



 Αντιοξειδωτικά από κόκκινα φρούτα, προβιοτικά από γιαούρτι και κεφίρ, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, όλα σε ένα ποτήρι για να αρχίσουμε τη μέρα μας γεμάτοι ενέργεια.


Για 2 Μερίδες, Υλικά

1 φλιτζάνι κόκκινα φρούτα (μύρτιλα, φράουλες, σμέουρα)

1 μπανάνα

1 φλιτζάνι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών (καλύτερα κατσικίσιο, αν η γεύση του σας "πάει")

1 φλιτζάνι κεφίρ

1 κ.σ. μέλι


Ετοιμασία

Κόβουμε την μπανάνα σε κομμάτια.

Βάζουμε όλα τα υλικά στο μούλτι και ομογενοποιούμε το μείγμα.

Σερβίρουμε σε 2 ποτήρια.

Cook's Tip: Αν δεν έχουμε φρέσκα, επιλέγουμε κατεψυγμένα κόκκινα φρούτα. Μπορούμε να σερβίρουμε με σπόρους ροδιού.

Doctor's Tip: Τα φρούτα που ανήκουν στην κατηγορία των berries όπως τα μύρτιλλα (blueberries) και τα σμέουρα (rapsberries) είναι από τις καλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών.

Διατροφική αξία ανά μερίδα:258 Kcal

Πρωτεΐνες: 11,7 γρ. - Υδατάνθρακες: 39 γρ., από τους οποίους σάκχαρα 32 γρ., και φυτικές ίνες 2,8γρ., Λιπαρά 6,6 γρ.

Από τις "25 συνταγές για όμορφη σιλουέτα", μια συνεργασία της Tzimas Cosmetics με την I Cook to heal.

 

photo credit: evolvingtable.com