Advertisement

Main Ad

Ανακαλύψτε τις Ευεργετικές Ιδιότητες του Κερασιού


 Το κεράσι είναι ένα από τα πιο αγαπημένα και λαχταριστά φρούτα του καλοκαιριού.

Διαθέτει άφθονες ευεργετικές ιδιότητες που κάνουν καλό στην υγεία και την θωρακίζουν για το υπόλοιπο της χρονιάς.

Το κεράσι περιέχει βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, πολύτιμα μέταλλα όπως είναι ο σίδηρος, ο χαλκός, το μαγγάνιο, το κάλιο και ο ψευδάργυρος.

Είναι πολύ εύκολο να βρείτε τα κεράσια και να τα καταναλώνετε το καλοκαίρι σε καθημερινή βάση.

Είναι ένας καρπός ιδιαίτερα ευπαθής στις κλιματικές συνθήκες.

Τα κεράσια ευδοκιμούν κυρίως στη βόρεια Ελλάδα και στον Βόλο.

Είναι γεμάτα βιταμίνη Α, βήτα καροτίνη, περιέχουν ακόμα πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη C, φολικό οξύ, νιασίνη και ριβοφλαβίνη.

Περιέχουν επίσης μελατονίνη που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλλει σε έναν ήρεμο ύπνο, σε ένα συνολικά ήρεμο νευρικό σύστημα και σε μια υγιή καρδιά.

Το σκούρο κόκκινο χρώμα τους το οφείλουν στις ανθοκυανίνες, τις χρωστικές ουσίες που υπάρχουν σε όλα τα κόκκινα, μωβ και μπλε φρούτα και λαχανικά και βρίσκονται στη φλούδα τους.

Οι ανθοκυανίνες αυξάνουν την παραγωγή ινσουλίνης στο πάγκρεας με αποτέλεσμα να ελέγχεται καλύτερα η γλυκόζη στο αίμα και να μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη.

Σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση του χυμού των κερασιών μειώνει τους δείκτες φλεγμονής περίπου κατά το ήμισυ σε παχύσαρκους ή υπέρβαρους, ενώ η τακτική κατανάλωση κερασιών σε μεγάλες ποσότητες συντελεί στον έλεγχο της παραγωγής ουρικού οξέος στο αίμα.

Πάντως, η υπερβολική κατανάλωσή τους μπορεί να έχει και υπακτική δράση, το κεράσι θεωρείται έτσι κι αλλιώς φυσικό υπακτικό.

Ο χυμός τους και ιδιαίτερα αυτός των μαύρων κερασιών, καθαρίζει τη χολή και το ήπαρ και συντελεί στον καλό ύπνο.

Τα κεράσια περιέχουν μελατονίνη που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλλει σε έναν ήρεμο ύπνο.

Τα κεράσια είναι μυοτονωτικά και εξαιρετικά αποτελεσματικά αν καταναλωθούν μετά από έντονη σωματική άσκηση, καθώς αποκαθιστούν τις μυϊκές βλάβες.

Δε μειώνουν μόνο τη σωματική κόπωση, αλλά και την πνευματική.

Επίσης, εμποδίζουν τον σχηματισμό πλάκας στα δόντια.

Λόγω της περιεκτικότητάς τους σε σίδηρο συμβάλλουν στην αύξηση των επιπέδων σιδήρου στο αίμα και μειώνουν την αναιμία.

Ανακουφίζουν από ρευματικούς πόνους και παρατηρείται ότι όσοι τα καταναλώνουν παρουσιάζουν χαμηλό σωματικό βάρος, μειωμένο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και χαμηλή χοληστερόλη.

Τέλος, ένα κοινό πλέον μυστικό είναι τα κοτσάνια τους.

Μια χούφτα ξερά κοτσάνια κερασιών σε βραστό νερό δημιουργούν ένα τέλειο, αποτελεσματικό και φυσικό διουρητικό.

www.y-o.gr